PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL › Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
  • Data: 2002-12-12 23:39:01
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz Gradkowski wrote:

    > no a mi sie wydawalo zeo to jednak jakas pani, moze anna albo cus w
    > tym stylu?!;-)

    No, przecież to cała rodzina !

    Adam, Anna, Andrzej, Alfons, Antoni, Adalbert, Anzelm, Alicja, Amelia...
    to w samej Polsce... ;-)

    --
    Y.

    PS. Popieram zgłoszenie do abuse... :D
    PS2. Czasem stosuje sposób chyba skuteczny...
    Odpowiadam na spam, ale przedstawiam od razu propozycję, że owszem, ale
    albo prosze mi płacić od godziny, albo natychmiast prosze usunąć mój
    email z wszelkich baz danych. Trzecią możliwościa, jaką przedstawiam,
    jest podanie do wszelkich możliwych służ abuse... Od jakiegoś czasu nie
    dostaję już spamu z Polski ;-))
    Skutkuje nawet na tych, co każą odpisywac się, klikać, itp., w celu
    wypisania się z listy mailingowej... ;-)