PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-02 20:45:55
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Sep 2004 15:57:54 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote in article <p...@e...net.pl>:

    > A ja stwierdzam, że nie czuję się kompetentny odpowiadać za moderatora
    > pna, aczkolwiek widziałbym kilka możliwości dla których tamten post
    > mógłby się ukazać.
    >
    > Przede wszystkim - mimo fałszywie _nadmiarowej_ [1] deklaracji
    > nagłówkowej (ISO-8859-15), sam list zawierał znaki z zakresu us-ascii.
    > To że widzisz zamiast polskich liter encje htmla, to nie wina
    > 'kodowania', tylko bramki. A powód przepuszczenia mógł być prozaiczny -
    > wskazanie administratorom potencjalnie niebezpiecznej i źle
    > skonfigurowanej bramki, zanim zdąży ją ktoś wykorzystać do wysłania już
> [...]

    Dorabiasz ideologię.

    Mnie się wydaje, że cała sprawa jest dużo prostsza: błędny charset/brak
    charsetu nie jest powodem odrzucania postów na *żadnej* grupie moderowanej
    poza pl.praca.oferowana. Mogę się oczywiście mylić, ale... Przejrzałam
    szybko te grupy moderowane, które subskrybuję i oto co mnie w tym
    przekonaniu utwierdza:

    GRUPA -- DOWÓD (pierwszy z brzegu post
    bez deklaracji charsetu)
    pl.answers -- <pl-comp-lang-perl-faq-1-284@saturn>
    pl.comp.dtp.tex.gust -- <ch5j1c$t2q$1@news.onet.pl>
    pl.internet.komunikaty -- <2...@t...nask.waw.pl>
    pl.internet.polip -- <p...@n...backiel.com.pl>
    pl.irc -- <ch271a$9n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    pl.news.admin -- <ch6q99$6ae$1@netlx020.civ.utwente.nl>

    Wszystkie te grupy są 100x bardziej ,,techniczne'' niż ppo. Występowanie
    wśród nich pl.answers oraz pl.internet.komunikaty uważam za czystą ironię.
    A jawnym i niezaprzeczalnym dowodem, że moderatorzy ppo chcą być ,,świętsi
    od papieża'', są te cztery Msg-ID:

    <n...@i...pwr.wroc.pl>
    <n...@i...pwr.wroc.pl>
    <n...@i...pwr.wroc.pl>
    <n...@i...pwr.wroc.pl>

    Tak, tak. Najważniejsze FAQ polskiego Usenetu, wysyłane przez samego TS
    w osobie jego bota, ukazuje się na szacownej pl.answers BEZ DEKLARACJI
    CHARSETU. Skandal. Lamerstwo. Zgroza. TAK DALEJ BYĆ NIE MOŻE. Moderatorów
    ppo tam wysłać, niech odsieją te szkodliwe i demoralizujące postingi ;->>>

    Nina
    --