PracaGrupypl.praca.dyskusjePH - umowa o dzielo ? › Re: PH - umowa o dzielo ?
  • Data: 2005-04-04 15:27:19
    Temat: Re: PH - umowa o dzielo ?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha, no i oczywiście są regiony, gdzie trudno kogokolwiek namówić na
    > działalność i w ogóle pozyskać. Np. opolskie - dla mnie pustynia,
    > choć może po prostu źle szukam.

    Nie tylko działalnośc. Np. w Przemyślu szukałem PH na umowę o pracę,
    gdzie faktyczne zarobki netto (podane w ogłoszeniu) zależnie od
    "zdolności" pracownika zawierały się od 2500-8000zł. Zgłosił się 1
    kadydat. W tym samym ogłoszeniu była "sekretarka" do obsługi biura i
    zgłosiło się ponad 300 kandydatów (kobiet i mężczyzn) pomimo, że w
    ogłoszeniu podana została kwota zarobków bliska pensji minimalnej.
    To nie były tylko CV - z powodu "nagłej konieczności" przyjęcia podano
    datę i godzinę spotkania (bez wstępnego etapu rekrutacji) i koniec
    "ogonka" znalazł się sporo poza budynkiem.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/