PracaGrupypl.praca.dyskusjeP a r a n o j a.... › Re: P a r a n o j a....
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: P a r a n o j a....
    Date: Thu, 7 Apr 2005 12:47:04 +0200

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opsouxxs06z2c1mg@blaster...

    > No właśnie o to pytam: po co do tego Urzędu.

    Jak ma prawo do zasilku, to musi sie stawiac w wyznaczonych terminach na
    spotkania, zeby nie stracic. Nawet jak nie ma, to zeby nie stracic statusu
    bezrobotnego (a co za tym idzie, prawa do korzystania bezplatnie z
    panstwowej sluzby zdrowia) tez sie musi stawiac w UP. Hm, ale to sie dzieje
    chyba na tyle rzadko (raz w miesiacu?) ze rzeczywiscie nie ma powodow do
    wielkich narzekan.

    Z tymi ofertami w UP jest tak, ze nie sa dostepne dla kazdego - jest pewna
    grupa ofert, gdzie dane adresowe nie sa upublicznione i dostaje sie je od
    UP, jak stwierdzi, ze sie nadajesz. Spojrz na
    http://www.epuls.praca.gov.pl/, w ilu ofertach masz pelne dane teleadresowe
    pozwalajace Ci zglosic sie do pracodawcy samodzielnie, bez posrednictwa UP.

    I.