PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsoba fizyczna - zlecenia... › Re: Osoba fizyczna - zlecenia...
  • Data: 2008-09-30 18:30:00
    Temat: Re: Osoba fizyczna - zlecenia...
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 07:36:46 -0700 (PDT), g...@g...com napisał(a):

    > Witam serdecznie,
    > nakreślę szybko sytuację. Jestem studentem informatyki i od jakiegoś
    > czasu realizuję takie proste zlecenia - poprawka stronki, jakiś
    > program napiszę. Zastanawia mnie to, jak ja jako osoba fizyczna
    > powinienem to rozliczać i jakie rachunki wystawiać.
    >
    > Dziękuję za zainteresowanie.
    > Pozdrawiam.

    podłączam się do pytania, raz na kwartał wykonam jakieś zlecenie, nie
    prowadzę usług w sposób zorganizowany i ciągły, więc czy aby wystawić 4
    rachunki w roku muszę mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą ?
    Zaznaczam, że gdy mówię, że nie mam firmy to zleceniodawce nachodzi niechęć
    do pisania umów, odprowadzania zaliczek na podatek itd. obciążeń
    towarzyszących dziełom czy zleceniom i "robota" przechodzi mi koło nosa.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://tiny.pl/85vd