PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiadanie na Oferte CV etc. › Re: Odpowiadanie na Oferte CV etc.
    From: "Vas" <a...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiadanie na Oferte CV etc.
    Date: Wed, 27 Mar 2002 15:53:59 +0100

    > 1. Normalne.
    > 2. Nie tylko polscy pracodawcy chyba, że siedzibę firmy lokalizowaną w
    > Polsce
    > uznajesz jako polską firmę.
    >
    > 3. Hint - sytuacja na polskim rynku pracy.
    >
    > Chester EM

    Tak ale chodzi mi bardziej czy jest to kulturalne ? I czy jest to
    pocszanowanie czlowieka i jego pracy. Juz samo to ze ktos szuka pracy a nie
    zapomogi jest godne i mysle ze nalezy sie akiemu czlowiekowi szacunek ? Czy
    sie myle ?

    Jesli chodzi oto jaka firme uznaje za Polska to raczej wszystkie firmy w
    polsce uznaje za "polskie" poniewaz lokalizacja ich biur i wiekszosc
    pracownikow to polacy (przynajmniej ci z nizszych stanowisk)

    Czy "HINT" uprawnia do chamstwa ? Przed kryzysem firmy tez nieodpowiadaly na
    CV.

    Adam Jedrzejewski