PracaGrupypl.praca.dyskusjeO tym jak Greg pracy szuka(l) › Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
  • Data: 2003-07-27 15:43:50
    Temat: Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Flyer" w news:bfupk6$ahm$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Nie wiem w jakim sensie pisał Greg,

    W nie az tak doslownym, jak sie pewne niektorym wydaje.

    > teraz jakby sie to zmieniło i dla ciekawości zapodaję,
    > co na ten temat GUS:

    Tak... to jest pewne przegiecie. Ale to wtedy zaczalem wyrabiac sobie
    zdanie jakie mam teraz - to wtedy po raz pierwszy sie zdziwilem. Nie
    dziwilo mnie jednak to, ze ludzie nie mieli pracy. Dziwilo mnie ich
    podejscie. Na pytanie czy Pan/Pani aktywnie poszukuje pracy (za aktywne
    szukanie mozna juz bylo uznac przejrzenie gazety, czy popytanie wsrod
    znajomych), bardzo wielu ludzi odpowiadalo, ze nie. "No bo panie po co,
    jak i tak jej nie znajde". Niektorzy tez sie dziwili, ale patrzac na
    mnie - po co pan to robi, toz panu sie nawet na zdarte buty nie zwroci!
    Po czym pojawiala sie kilka epitetow na nasza 'Polske kochana'.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/