PracaGrupypl.praca.dyskusjeO tym jak Greg pracy szuka(l) › Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
  • Data: 2003-07-27 18:51:31
    Temat: Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
    Od: "Dreiker" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Wiele osob nie szuka pracy - maja nadzieje, ze ona znajdzie ich.

    > Nie czytałem wszystkiego, wiec odniosę się do streszczenia:
    > adn2) Nie ma upałów, są tylko bardzo wysokie temperatury. Jak cie nie stać
    > na zimne piwo, włóż sobie głowę do wiadra... Jak mogą być bezrobotni bez
    > bezrobocia? Jak może być Bóg bez nieba?

    Bezrobotni - sadzac po Twoich postach to wiekszosc jest Twojego pokroju... Z
    gory zakaldaja ze pracy niema i nie robia nic w tym kierunku aby ja znalezc.
    A jak juz cos maja to stawiaja takie wymagania ze pozal sie boze albo ida do
    tej pracy i olewaja robote.

    > adn4) Nic nie stoi na przeszkodzie , zeby: wyrobić się na zakręcie(o ile
    za
    > szybko nie jedziemy), wyrobić ciasto do pizzy (o ile znamy składniki i
    > procedure), wyrobić dowód osobisty ( o ile mamy skończone 18 lat). Jak
    > widzisz , zeby cos wyrobić zawsze coś stoi na przeszkodzie. Bez przeszkody
    > mozna się wyrobić: jak gó..o w betoniarce i tyle...
    > Pozd. Sławek

    Gdybys przeczytal calosc moze bys zrozumial ze jednak mozna. Znam to rowniez
    ze swojego przykladu.

    Pozdrawiam
    Gregory