PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co pytacie na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: O co pytacie na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2004-11-06 17:30:54
    Temat: Re: O co pytacie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek wrote:

    > Była już wcześniej historia, że produkt został stworzony do etapu, w
    > którym mógł być juz wdrażany i zła polityka marketingowa sprawiła, że
    > przez kilka lat się nie sprzedawał.

    To należy w takim razie winić ludzi po drodze, a nie błędne założenia. W
    moim przypadku produkt był efektem "wizjonerstwa" prezesa, który w
    pewnym momencie zaczął robić nadzwyczajbe narady, na których otwarcie
    oznajmiał, że będzie "drugim Gates'em". Oświadczył nam również, iż
    będzie musiał znaleźć dla nas nowe metody motywacji, bo po wprowadzeniu
    produktu na rynek będziemy mieć tyle kasy, że kolejne pensje nas już nie
    zmotywują...

    No i wtedy pomyślałem, że pora wiać z tego sanatorium ;))

    pozdr

    ray