PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do
    dyskusji
    Date: Sun, 12 Jan 2003 10:14:49 +0100

    Kaizen wrote:

    > IMVHO przesada - zwykły biały papier, zwykła biała koperta. Chociaż
    > może zależeć od branży.

    Sprecyzuje - papier z 25% domieszka bawelny, kolor lekko bezowy, faktura
    nieregularna ale wyczuwalna (nie mdlo-gladki i nie szorstki), o ciezarze
    90 lub 100 (normalnie 80 g/m2) -- nie tektura ale "bardziej realny" papier.

    Brak odpowiedzi na te oferty moze byc skutkiem:

    a) zlej tresci;
    b) zlych zalozen co do odbioru samej formy;
    c) tego, ze w pewnej szerokiej statystycznie grupie odbiorcow forma nie
    odstajaca zbytnio od standardu nie jest w stanie zalatwic pierwszego
    pozytywnego wrazenia (oczywiscie w obecnej rzeczywistosci wysokiego
    bezrobocia a co za tym idzie duzej ilosci podan o prace);

    ad a) tresc byla zgodna z szablonami, choc modyfikowana --> caly czas
    troche ja poprawiam m.in. przestalem sie "opiekować programowo nad
    pracownikami" :).
    ad b) patrz --> c)
    ad c) odpowiednia forma jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczajacym
    do otrzymania pracy. Na marginesie roznych narzekan i rad jak nalezy
    pisac dokumenty --> zanim znow to ktos napisze, niech pomysli, ze
    wiekszosc z przyszlych pracownikow nie ma odpowiednich "narzedzi"
    (komputer, drukarka, net, skaner do zdjec) i z musu musi stosowac jeden
    wariant dokumentow.

    Ogolnie --> moich sposobow nie ma co nasladowac, bo jak narazie zadnego
    skutku nie przyniosly - tak jak napisalem w poprzednim poscie, dostalem
    prace dlatego, ze jej szukalem miedzy swietami i mialem farta.

    Co do wysylania "na oslep" aplikacji do pracodawcow --> jedynymi
    stanowiskami, o ktorych mozna powiedziec, ze na pewno w nich sa (bez
    znajomosci struktury organizacyjnej), sa stanowiska dyrektorskie i
    prezesowskie, a to za wysoko jak dla mnie ;).

    Flyer