PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do
    dyskusji
    Date: Fri, 10 Jan 2003 23:39:59 +0100

    Kaizen wrote:

    > A co z e-mailem? Taniej, szybciej, pewniej.

    Pewniej jak sie zna dokladny adres osoby odpowiedzialnej, a nie e-mail
    firmy albo calego dzialu. Zreszta wg mojego mniemania, nie podbudowanego
    wiedza rzeczowa, list papierowy zmusza do jego przeczytania/zajecia sie
    nim z racji swojej realnosci. Podejrzewam, ze e-mailowi nawet czytanemu
    poswieca sie mniej uwagi. Ale teraz juz wysylam tak jak chce oferent.

    > Może to jest Twój problem.

    Ja lubie robote, w ktorej jestem w stanie (z uwzglednieniem okolicznosci
    lezacych takze po stronie pracodawcy) wykonac cos do konca i zeby
    dzialalo. Niestety w wiekszosci firm jest to niemozliwe z racji burdelu
    w nich panujacym.

    > Żeby być w czymkolwiek (nawet w kopaniu
    > rowów) trzeba to lubić.

    No wlasnie - lubie widziec skonczone efekty swojej pracy - to mi daje
    power. W taki sposob jestem w stanie lubic i odsniezanie (pod warunkiem,
    ze pracodawca nie da mi za duzego terenu, bo wtedy musze robic po
    lebkach zeby sie wyrobic), prace biurowe, informatyczne itd. Innymi
    slowy -- lubie prace, ktore w efekcie nakrecaja mnie. Ale to samo
    odsniezanie u roznych pracodawcow moze wywolywac u mnie rozne efekty, z
    przyczyny podanej powyzej --> nie stanowisko jest najwazniejsze ale
    warunki pracy. Dosotosowanie sie do konkretnego stanowiska zalezy ode
    mnie, na warunki pracy mam o wiele mniejszy wplyw.

    > Dla pracodawcy najlepszym pracownikiem będzie
    > taki, który pracuje, bo lubi to co robi, a przy okazji żyje z tego.

    Bez przesady - mam pisac do biura, ze lubie pisac pisma przewodnie i
    zapelniac kosz od smieci? ;)

    > IMVHO przesada - zwykły biały papier, zwykła biała koperta. Chociaż
    > może zależeć od branży.

    Juz do tego doszedlem metoda eliminacji - nie sprawdzilo sie, wiec teraz
    korzystam wylacznie z bialego papieru i kopert A5 (poreczniejsze od A4 a
    przy tym papier nie jest zbyt zlozony).

    > Dobrze, że nie całkiem na oślep. Ale dużo większe szanse masz
    > odpowiadając na konkretne ogłoszenia, a nie "Dajcie mi jakąkolwiek
    > pracę, jesteście wspaniali, kocham was" ;)

    Tak tez teraz robie, z tym ze majac juz prace podwyzszylem swoje
    minimalne wymagania.

    Flyer