PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do
    dyskusji
    Date: Fri, 10 Jan 2003 03:48:15 GMT

    Pięknego dnia Fri, 10 Jan 2003 03:32:17 +0100, flyer <f...@g...pl>
    zakodował:

    >- wysylam glownie poczta, nawet gdy firma jest wzglednie niedaleko - nie
    >marnuje czasu na walki ze straznikami i szukaniem odpowiednich
    >pomieszczen, mam pewnosc, ze list dojdzie do odpowiedniego adresata a
    >nie utknie na recepcji;

    A co z e-mailem? Taniej, szybciej, pewniej.

    >- jako ze jestem w stanie wzglednie szybko przystosowac sie do nowego
    >srodowiska technicznego (niestety nie do spolecznego), nie wypisywalem
    >stanowiska na ktorym mi zalezy, bo jestem otwarty na mozliwosc zaczecia
    >drogi zawodowej od nowa, w zupelnie innym dziale --> najwazniejszy jest
    >fakt otrzymania pracy. Zbyt duzo zmiennych bowiem decyduje o jakosci
    >stanowiska pracy;

    Może to jest Twój problem. Żeby być w czymkolwiek (nawet w kopaniu
    rowów) trzeba to lubić. Dla pracodawcy najlepszym pracownikiem będzie
    taki, który pracuje, bo lubi to co robi, a przy okazji żyje z tego.
    Musisz pracodawcę przekonać, że "to jest to, co misie lubią
    najbardziej" i że jest wam z tym po drodze - w przypadku współpracy
    obydwie strony zyskują. Jeżeli nie wiesz co chciałbyś, co lubisz, do
    czego dążysz to w oczach pracodawcy zazwyczaj jesteś przegrany. Trzeba
    mieć cel (a przynajmniej przekonać o tym potencjalnego pracodawcę) i
    musi on współgrać z jego celami.

    >- zakupilem elegancka (ale nie przeelegancona) papeterie i staralem sie
    >nadac moim dokumentom pozor (wyglad? ;) ) profesjonalnej elegancji (nie
    >jarmarczny);

    IMVHO przesada - zwykły biały papier, zwykła biała koperta. Chociaż
    może zależeć od branży.

    >- wysylalem papiery do duzych spolek, jak rowniez do spolek
    >posiadajacych (teoretycznie) oprogramowanie, na ktorym sie znam;

    Dobrze, że nie całkiem na oślep. Ale dużo większe szanse masz
    odpowiadając na konkretne ogłoszenia, a nie "Dajcie mi jakąkolwiek
    pracę, jesteście wspaniali, kocham was" ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775