PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? › Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? [OT]
  • Data: 2005-12-05 21:44:53
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? [OT]
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rokford napisał(a):
    > tiaaaa, jak mi to ktoś przetłumaczy i wytłumaczy łopatologicznie, to się
    > zastosuję:) Ja na razie się cieszę, że moje posty dochodzą na grupę... A te
    > inne cudeńka jak znaki cytowania, delimicośtam to sobie zostawię na później
    A jednak udalo Ci sie :) pojawil sie znak '>' jako znak cytowania (w
    sumie to chyba kazdy popularny czytnik newsow automatem ma sensownie
    ustawiony znak cytowania, obslugiwanie grup przez www na onecie, gazecie
    czy googlach tez chyba zapewnia defaultowo sensowny znak cytowania).
    A co do delimitera - jak widzisz co niektorzy na grupie (m.in. ja) maja
    kilka mylsnikow (chyba dwa) nad podpisem - jest to tzw delimiter i madry
    czytnik wytnie podczas cytowania wszystko co sie znajduje za tym
    delimiterem (dzieki temu nie cytujesz sygnaturki bo i po co). Ale
    spox... pogooglaj, poczytaj, znajdziesz wszystko co trzeba wiedziec:) ew
    alt.pl.niusy.czytniki lub pl.news.czytniki
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ 76259763
    Skype: badzio