PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? › Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
  • Data: 2005-12-06 09:16:28
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rokford" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dn3g7l$3i2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po prostu, mam dołączyć zaświadczenie lekarskie (medycyna pracy) o braku
    > przeciwwskazań do podjęcia pracy na w/w stanowisku...

    Jesli tego wymagaja, to mozesz albo spelnic to wymaganie, albo ich olac.

    Ten, kto rekrutuje, moze sobie w granicach prawa wyznaczyc reguly i moze np.
    zażądac wyslania wraz z CV/LM notarialnie poswiadczonej kopii dyplomu
    studiow wyzszych lub zdjecia kandydata w nietypowym formacie. Jesli
    uznajesz, ze wymaganie jest durne lub za kosztowne dla Ciebie, to nie
    aplikujesz. A oni w ten sposob odsiewaja osoby nie dosc zdeterminowane lub
    nie dosc przekonane o szansie na sukces, zeby zainwestowac wiecej niz zwykle
    w proces aplikowania.

    Wydaje mi sie, ze badan wstepnych w ten sposob nie unikaja, bo badania
    wykonane przed podpisaniem umowy chyba sie nie kwalifikuja jako te wymagane
    prawem badania wstepne. W kazdym razie znam przypadki, gdy zlozenie
    aplikacji wymagalo wiekszych kosztow i wysilkow niz w tym wypadku. Jedyny
    przypadek, kiedy zdecydowanie nalezy uciekac i olac, to gdy firma wymaga
    wykonania w ramach rekrutacji darmowej, pelnowartosciowej i zdatnej do
    wykorzystania przez nia w jej komercyjnej dzialalnosci pracy - bo to jest
    szukanie jelenia.

    I.