PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa rozmowę z zaświadczeniem lekarskim??? › Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
  • Data: 2005-12-05 21:12:15
    Temat: Re: Na rozmowę z zaświadczeniem lekarskim???
    Od: "rokford" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dn29io$2bhk$1@node1.news.atman.pl...

    > A ja mam prosbe - ustaw sobie jakis sensowny znak cytowania bo ciezko
    > sie czyta posty w ktorych cytujesz innych (a jakby jescze Twoj czytnik
    > reagowal na delimiterka to juz w ogole bylo cudnie)

    tiaaaa, jak mi to ktoś przetłumaczy i wytłumaczy łopatologicznie, to się
    zastosuję:) Ja na razie się cieszę, że moje posty dochodzą na grupę... A te
    inne cudeńka jak znaki cytowania, delimicośtam to sobie zostawię na później
    ;) (obiecuję, że poszukam i poczytam jak to się robi - chyba że ktoś mi
    ułatwi i podeśle na priva pożyteczne informacje rokford(at)wp(dot)pl):)

    pozdrawiam