PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola, IBM ... › Re: Motorola, IBM ...
  • Data: 2006-03-21 20:06:25
    Temat: Re: Motorola, IBM ...
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".." <o...@a...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:op.s6p41k1mh72sb8@domeczek...
    [ciach]
    > a moje zdanie jest następujące może szanowne Panie wezmą się wpierw za
    > siebie bo tak się idiotycznie składa że jestem
    > informatykiem, mieszkam w Krakowie, ukonczyłem AGH, mam duża praktyke a
    > wysłałem juz jakiś czas temu do was CV+LM emailem
    > (myślałem 21 wiek, znane firmy, po co marnować papier) a żadnej
    > odpowiedzi, telefonu nie dostałem (no chyba że liczymy automat w
    > Motoroli ...

    Akurat do Motoroli możesz śmiało dzwonić i się spytać
    o postęp prac dot. Twojej aplikacji. W ubiegłe wakacje
    złożyłem dokumenty via mail, później trafił mi się wyjazd
    tygodniowy - oddzwoniłem do nich, spytałem się kiedy
    zamierzają zadzwonić i uprzedziłem o mojej nieobecności.
    Zadzwonili po tygodniu i zaprosili na panel techniczny.