PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola, IBM ... › Re: Motorola, IBM ...
  • Data: 2006-03-21 21:26:07
    Temat: Re: Motorola, IBM ...
    Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ja powiedziałem choć słowo o "równaniu w dół" ?? jeszcze raz powtórzę -
    > negocjacje. to jest ważne słowo.

    W wielu firmach pytanie o pensje pada ze strony pracodawcy jako ostatnie
    na rozmowie i juz nie ma negocjacji. Zwlaszcza gdy chodzi o stanowiska
    niskiego szczebla. Prezentujesz swoje zalety, wady, wymagania placowe i
    na tej podstawie pracodawca oblicza kto zostanie zatrudniony.

    > nic bardziej blędnego w założeniu.

    A widelki placowe podawane na zachodzie w ogloszeniach o prace ?
    To krok wstecz ?

    --
    Adam