PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje szanse na rynku pracy ? › Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    From: Wwa <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Date: Tue, 31 May 2005 11:42:50 +0200
    To: Immona <c...@W...zpds.com.pl>

    Immona napisał(a):

    > Chyba w ogole mowimy o czyms innym.
    >
    > Ja mowie o czyms takim, ze np. placa minimalna to 600 zl na reke, ale
    > panstwo decyduje, ze kazdy pracujacy na pelny etat ma dostawac na reke min.
    > 950.

    Nie zwiększa się ilość miejsc pracy.

    > Tak wiec na wolnym rynku pracodawcy zatrudniaja sobie pracownikow jak
    > chca, dajac im od 600 zl wzwyz.

    I obniżają płace tym którzy zarabiają 950 aby państwo łaskawie dopłacało
    350 zł dla pracodawcy czysty zysk.
    Ile takich zatrudnionych osób jest nie wiem ale uważam że wystarczająco
    dużo aby rozłożyć na łopatki system.

    > Tym pracownikom, ktorzy dostaja mniej niz
    > 950, panstwo przelewa na konto miesieczny zasilek w wysokosci 950 minus ich
    > placa, czyli max 350. (W praktyce zawsze bedzie to 350, bo pracodawcy beda
    > zatrudniac za 600 albo za wiecej niz 1000, wersje posrednie beda
    > nieoplacalne).

    Komentarz jak wyżej

    > A za to nie ma zasilkow dla zupełnie nie pracujących.

    Drastycznie zwiększa się ilość samobójstw osób które z dnia na dzień
    zostają bez możliwości kupienia chleba dla dzieci i siebie.

    Nie zgodzę się nigdy na taką cenę!!!

    Jak się czuje osoba nagle pozbawiona dochodów to ja doskonale wiem
    ale to nie nadaje się do opisania na jakimkolwiek forum.

    > A za to nie ma zasilkow dla zupelnie nie pracujacych.
    >
    > Wycina

    Nie dam wyciąć ani jednego porządnego człowieka tylko dla tego by usunąć
    naciągaczy!

    > to tych, ktorzy kalkuluja, ze miec full wolnego czasu i dostawac 400
    > zl zasilku jest korzystniej niz nie miec czasu i zarabiac 600 zl - bo
    > zwieksza roznice w pieniadzach zarabianych na jednej i drugiej wersji - i
    > nagradza tych, ktorym sie chce podejmowac jakakolwiek prace.
    >
    > I.

    Jestem za daleko idącą pomocą w zatrudnieniu.
    Jestem za pracami interwencyjnymi płatnymi lub bezpłatnymi.
    Jestem za wolontariatem, by pomóc osobie, która czuje się wyrzucona poza
    nawias życia.
    A najbardziej jestem za tworzeniem miejsc pracy u nas i wynegocjowanie
    dostępu do pracy za granicą.

    Wwa