PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - pytanie › Re: List motywacyjny =?big5?Q?=A1V?= pytanie
  • Data: 2005-05-11 17:18:48
    Temat: Re: List motywacyjny =?big5?Q?=A1V?= pytanie
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Hannibal [Wed, 11 May 2005 17:24:47 +0200]:

    > No i mam problem z okreúleniem jakie jest to stanowisko ;-)

    No to nikt za Ciebie tego nie bedzie okreslac :) Zwlaszcza
    pracodawca, bo on nie ma w sumie zadnego interesu w tym,
    zebys akurat Ty u niego pracowal ;)

    > Czy w liúcie motywacyjnym mogć pisaă jak niýej (oczywiúcie
    > najpierw opiszć kim jestem i co umiem)?:
    >
    > ĄWierzć, iý jest w Państwa firmie stanowisko odpowiadajŕce moim
    > umiejćtnoúciom i doúwiadczeniuĄ.
    >
    > Czy nie byůoby to dobre wybrnićcie z mojego problemu?
    > Co myúlicie?

    Mysle, ze doczytalabym do konca i zostawila. Jesli szukam
    czlowieka na konkretne stanowisko, to dostaje konkretne
    oferty. Jesli nie szukam akurat nikogo, to interesuja mnie
    tylko te, w ktorych jest jasno napisane co dana osoba moze
    mi zaproponowac i co oboje z tego bedziemy mieli.

    Zmien kodowanie. Krzaczysz sie.

    Kira