PracaGrupypl.praca.dyskusjeKuriozum czy norma? › Re: Kuriozum czy norma?
  • Data: 2009-12-05 05:55:51
    Temat: Re: Kuriozum czy norma?
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfbt3p$vjb$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:hfbbsa$e21$1@news.onet.pl andreas <a...@o...pl>

    > Z pewnością.
    > Zniknie także kodeks drogowy, kodeks cywilny, kodeks karny i w ogóle

    Panie Jotte! Tyle razy mówiłem, że szansa na znalezienie się tutaj uczestnika o
    inteligencji typowego, szeregowego członka związków zawodowych jest niska, więc
    takie argumenty na nic sie przydadzą. Nie jestes pan na zebraniu. Tu trzeba
    mysleć. Jak bedziesz pan mial jakiś argument za istnieniem KP to przyjdź i się
    pochwal.

    --
    andreas