PracaGrupypl.praca.dyskusjeKuriozum czy norma? › Re: Kuriozum czy norma?
  • Data: 2009-12-05 17:13:27
    Temat: Re: Kuriozum czy norma?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hfcslc$9k7$1@news.onet.pl andreas <a...@o...pl>
    pisze:

    > Panie Jotte! Tyle razy mówiłem, że szansa na znalezienie się tutaj
    > uczestnika o inteligencji typowego, szeregowego członka związków
    > zawodowych jest niska, więc takie argumenty na nic sie przydadzą. Nie
    > jestes pan na zebraniu. Tu trzeba mysleć. Jak bedziesz pan mial jakiś
    > argument za istnieniem KP to przyjdź i się pochwal.
    Panie andreas aka vertret aka coś tam, co już nie pamiętam!
    Coście tu, andreas, mówili toście mówili, nie wszystko na szczęście
    pozostało mi w pamięci.
    Tu jest często trudno znaleźć uczestnika nie tylko o inteligencji
    szeregowego członka ZZ, ale nawet uczestnika mającego w ogóle jakąś
    inteligencję, czegoście, nieodstrzelony na razie andreasie, najlepszym
    przykładem.
    Ale wśród wielu argumentów za istnieniem KP znalazłem specjalnie dla was,
    andreas, taki łatwy do zrozumienia - otóż KP jest potrzebny, bo przyjemnie
    się go czyta.

    --
    Jotte