PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 08:03:27
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracownica nie przyjela nowych warunkow i teraz musze wyplacic
    > jej 3-miesieczna odprawe co daje kwote, bagatela, 6300 zl. <ciach>
    . Wczoraj w rozmowie z moja corka Pani ta zagrozila, ze
    > jezeli nie dostanie calej kwoty natychmiast to "przestanie byc taka
    > grzeczna". Nie mam nic na sumieniu ale zdenerwowalam sie okropnie jej
    > podloscia.
    Nie rozumiem?
    jesli dalas jej zwolnienie w trybie natychmiastowym bez obowiazku swiadczenia
    pracy (bo chyba tak te 3 miesiace mozna interpretowac), to po prostu kobieta co
    miesiac ma przychodzic do kasy po miesieczna pensje.
    Pozdrawiam
    Krzysztof