PracaGrupypl.praca.dyskusjeKradzieze w firmie › Re: Kradzieze w firmie
  • Data: 2004-02-15 18:55:55
    Temat: Re: Kradzieze w firmie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c0obqm$pal$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1/ kamery przemysłowe (nawet nie koniecznie podłączone, oby dużo i 'na
    oko'
    > ogarniały cały teren...
    >
    > /2 szpieg na firmie (znajomy ma duuuży magazyn i po prostu dwie osoby mają
    > wyższą pensję... - podobno wielu tak praktykuje)

    3. Powazna rozmowa przelozonyego firmy z calym zespolem, polaczona z
    ostrzezeniem, ze jesli ktos "wpadnie" bedzie to polaczone z dyscyplinarka.
    Moze smieszne, ale czasem wystarczy, zeby ktos sobie uswiadomil, czym
    ryzykuje podzerajac batona czy inny produkt.
    4.Ulatwienie pracownikom zakupu towarow bedacych na skladzie?. Jesli nie sa
    to duze opakowania zbiorcze, to taka mozliwosc moze wystarczyc, zeby
    "nieosiagalny" towar przestal kusic lub jego potzreba zostala w latwy
    uczciwy sposob zaspokojona.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##