PracaGrupypl.praca.dyskusjeKradzieze w firmie › Re: Kradzieze w firmie
  • Data: 2004-02-15 18:39:46
    Temat: Re: Kradzieze w firmie
    Od: "Judyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdybyś zatrudnił Świadków Jehowy nie miałbyś takich problemów. To ludzi
    pracowici i uczciwi. Z nimi nie miałbyś problemu. Nawet kamer nie
    potrzebowałbyś zamieszczać. Rozwiązanie należy do Ciebie. To moja taka
    zyczliwa rada. Sama poszukuje pracy i jestem ŚJ, ale nie narzucam się i ie
    wiem nawet skąd jesteś, tak tylko, po przeczytaniu Twojego postu przyszlo mi
    do glowy aby Ci odpowiedziec.

    Pozdrawiam i zycze pomyslnego zalatwienia zalatwienia sprawy !!!