PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec bezrobocia? › Re: Koniec bezrobocia?
  • Data: 2004-11-08 15:40:58
    Temat: Re: Koniec bezrobocia?
    Od: "max20001" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anakin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cmgj8n$s3a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ludziom ręce opadły, ileż można odpowiadać i pisać że roznoszenie CV po
    > firmach skutkuje znalezieniem pracy, jak CV wylądauje na stercie do
    > wyrzucenia. Ileż można pisać że przyjęli protegowanego, bo 90% firm tak
    > działa i ogłoszenia w GW to fikcja.....Ludzie idą na interview a potem
    > lipa.....ludzie za komuny do dobego przedsiębiorstwa nie było łatwo sie
    > dostać a w tych czasach co są ..........ech co tu pisać, kicha i tyle !!!
    > Jak z pracą każdy wie i tyle !
    > Pozdr
    > AN

    witam,

    niecale 2 mc temu namowilem moja dziewczyne zeby zmienila prace - dotychczas
    pracowala bez umowy,
    w niepelnym wymiarze godzin a pod wzgledem finansowym tez rozowo nie
    bylo.... wyslala zgloszenie do agencji
    a po 3 tyg i 2 odbytych rozmowach dostala etat w firmie - jednak mozna
    jesli bardzo sie chce.....

    pozdro,
    max