PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-04 18:38:41
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Feb 2007 15:59:32 +0100, camel wrote:

    >Otóż robię, drogi bremse. W ramach odcinania rządu od dochodów,
    >wyjeżdżam a tym samym pozbawiam budżet kwoty w okolicach stu tysięcy
    >rocznie. Wiem, że to maleńka kwota, ale ziarnko do ziarnka i za kilka
    >lat budżet nie będzie miał czego marnować. A to wymusi reformy i
    >naprawę państwa. Voila!

    Ok, a możesz pochwalić się dokąd wyjeżdżasz? Bo jeśli do jakiegoś
    kraju w UE, to muszę Cię zmartwić, bo w dalszym ciągu będziesz
    dopłacał do polskich rolników i Kościoła (jednego z największych
    beneficjentów funduszy strukturalnych).
    Jeśli wyjeżdżasz do Wielkiej Brytanii, to jeszcze gorzej, gdyż ten
    kraj jest chyba jednym z największych płatników w UE. Do tego
    subsydiuje rolnictwo, łoży na swoje wojsko w stopniu znacznie wiekszym
    niż Polska (byłem w jednej grupie na kursie zarządzania z żołnierzem,
    któremu armia finansowała studia), na wojnę w Iraku wydaje jeszcze
    więcej niż my, na opiekę społeczną idzie istna powódź pieniędzy
    (znajomi dostali mieszkania socjalne i kupę zasiłków), a do tego dojdą
    podatki na utrzymanie królewskich darmozjadów, lordów i
    równouprawnionych (tzn. wszystkich o ciemniejszym odcieniu skóry),
    natomiast państwowa opieka zdrowotna leży i kwiczy. To tylko tak na
    początek.

    --
    pozdrawiam
    Bremse