PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-03 15:20:51
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Nieduża kwota? Oszustwo, wyłudzenie, korupcja - to przestępstwasame w
    > sobie, bez względu na wysokość kwot.
    >
    > Poza tym tu chodzi o zasadę. Dlaczego ateiści, muzułmanie, żydzi mają
    > się składać na chrześcijańską świątynię?

    1. Zadałem sobie swego czasu trud obserwowania przekrętów w naszym
    PRL-Bisie - na przestrzeni kadencji rządu Lesia Zmyłera afery w kwocie
    rzędu 40 mln były mniej więcej dwie na tydzień. W kwotach wyższych -
    jedna na tydzień. Gdzie byli wszyscy ci co teraz się zapluwają w sprawie
    marnych 40 baniek na realizację uchwały sejmu?

    2. Gdzie byli ci, co się zapluwają, kiedy lewica próbowała narażać ludzi
    na konflikt sumienia forsując aborcję na życzenie na koszt państwa?

    Liwiusz, dla jasności: nie jestem zainteresowany dyskusją. Powyższe
    pytania są retoryczne.

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,