PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierunek własna działaność? › Re: Kierunek własna działaność?
    From: "psd" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kierunek własna działaność?
    Date: Wed, 5 Apr 2006 05:20:13 +0200

    > Obecnie wykonuje na zlecenie serwisy internetowe z dużą ilością
    > automatyki;
    > np. sklep powiązany z magazynem i aplikacją zarządzającą jego zawartością.
    > Pracuje na zlecenie głównie dla ludzi lub firm z Warszawy i woj.
    > Dolnośląskiego... sam mieszkam między Krakowem i Katowicami.
    > Są to raczej małe zlecenia.
    > Coraz bardziej denerwuje mnie brak bezpośredniego kontaktu z klientem; z
    > wynagrodzenia średnio jestem zadowolony... czy pieniądze które mam
    > powinienem zainwestować w samochód i laptopa i rozpocząć działalność na
> [...]

    Musisz sam sobie kalkulowac i zdecydowa. Swiat nalezy do odwaznych. Na twoim
    miejscu nadal robilbym te zlecenia i nie palic za soba mostu, a szukalbym na
    wlasna reke klientow.

    > Jestem studentem, jestem młody; czy zostane poważnie potraktowany w
    > firmach
    > dla których obecnie pracuje przez pośredników?

    Akurat w tej dziedzinie mlodosc to atut. Sam slyszalem, jak znajomi
    rozmawiali ze soba i jeden radzil drugiemu, aby wzial mlodego czlowieka bo:
    - mlodzi swietnie znaja sie na komputerach.
    - mlodzi szybko sie ucza i chca sie uczyc nowych rzeczy.
    - mlodzi sie ciesza, jak sa problemy do rozwiazania.

    pozdrawiam