PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki format aplikacji? › Re: Jaki format aplikacji?
  • Data: 2006-05-22 08:04:48
    Temat: Re: Jaki format aplikacji?
    Od: rocq <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa napisał(a):
    > Witam,
    > Pewnie odpowiadaliście już na takie pytania 100 razy, ale ja jestem tu od
    > wczoraj i również proszę o pomoc.
    > Pracę mam do bani i chciałabym ją zmienić. Problem polega na tym, że wyszłam
    > z wprawy w pisaniu listów i cv i w ogóle nie jestem w temacie. Zastanawiam
    > się w jakim formacie wysyłać aplikację mailem - .doc czy .pdf i jaka jest
    > maksymalnie "uznawana" przez pracodawców wielkość takich plików. Acha...No i
    > czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    > Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
> [...]

    tylko i wylacznie (moim zdaniem :) ) pdf, kazdy to otworzy i zobaczy to
    samo, wiadomo jak jest shitem doc, starcza wersja worda , badz nowsza i
    formatowanie sie pierdziel ://, a co do wielkosci, owszem ma to
    znaczenie ale nie wielkosc plikow tylko ilosc stron dokumentow ;]
    ja mam zasade cv dwie strony list jedna i jest to raczej ogolnie przyjete

    heh przypomniala mi sie smieszna historyjka jak przyszla do mnie
    kolezanka drukowac cv, patrze a ono ma 10 MB !!! zdjecie w mega wielkiej
    rozdzielczosci :D takich rzeczy to lepiej nie wysylac ;]

    pozdrawiam