PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki adres e-mail › Re: Jaki adres e-mail
  • Data: 2008-01-22 07:09:30
    Temat: Re: Jaki adres e-mail
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Oznacza jeszcze jedno: że Cię na ten adres stać. To ważna informacja.

    W przypadku osoby prywatnej, nie sadze. To, ze kogos stac na 50 czy 100
    zl rocznie nie jest jakims oszolamiajacym pokazem bogactwa. Jesli to
    cokolwiek pokazuje, to to, ze wyindywidualizowanie sie z tlumu wp, gazet
    i gmaili jest dla kogos wazne i ze email jest dla niego czyms wiecej niz
    srodkiem komunikacji.

    Ja posluguje sie gmailem, bo jest wygodny i sie przyzwyczailam i nie
    czuje potrzeby uzywania platnego adresu dla samego "prestizu", choc
    wlasna domene mam i to wiecej niz jedna.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl