PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki adres e-mail › Re: Jaki adres e-mail
  • Data: 2008-01-23 07:06:42
    Temat: Re: Jaki adres e-mail
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:
> [...]
    [...]
    > Nie masz (wyjątkowo) racji. Tzn. owszem, te powiedzmy 200 zł rocznie za
    > domenę i konto łącznie, czy nawet 50 zł za jakiś pakiet w promocji, to
    > oczywiście nie jest dużo, ale nawet taki koszt jest poza zasięgiem ludzi
    > zarabiających <1500 zł brutto.
    >
    > Oczywiście to, że ktoś nie ma konta we własnej domenie, nie oznacza
    > jeszcze, że nie ma, gdyż go nie stać, bo może go np. nie umieć założyć,
    > albo jeszcze cośtam innego - faktem jednak jest, że jego nieposiadanie
    > *coś* mówi o kandydacie na pracownika.

    Wszystko cos mowi, rzecz w tym, czy interpretacja jest sluszna, a ja
    zwracam uwage na to, ze posiadanie platnego maila moze po prostu nie byc
    wazne dla kogos, kogo na to stac i kto ma potrzebne umiejetnosci do
    skorzystania z tego i znam sporo takich ludzi. Nadinterpretowujesz,
    zakladajac, ze kazdy ma podobna hierarchie wartosci co Ty - tak jak
    milosnicy obuwia sportowego wierza, ze jesli ktos ma kase, to w
    pierwszej kolejnosci wyda ja na najbardziej wypasione adidasy, na jakie
    go stac, a jesli ich nie ma, to go nie stac albo nie jest wysportowany :D

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl