PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak założyć związki zawodowe w hipermarkecie › Re: Jak za3o?ya zwi?zki zawodowe w hipermarkecie
  • Data: 2004-02-05 17:54:17
    Temat: Re: Jak za3o?ya zwi?zki zawodowe w hipermarkecie
    Od: "Leszek M." <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvt4kl$5pl$1@news.onet.pl...

    > Musze ci to samo zaproponowac.
    > Przeprosze cie, gdy mi sprzedasz mojego 8 letniego malucha za cene
    nowego
    > peugeota 206.
    > Oczywiscie bedzie ci wolno głośno wychwalac malucha i upominac sie o
    prawo
    > do godziwego zarobku.
    >
    > andrzej
    Gdyby w Polsce był tylko jeden maluch i żadnych innych samochodów, w
    Europie tak samo, to pewnie ten maluch byłby wart 15 takich peżotów. Inna
    sprawa, że maluchów (pracowników) jest ciut za dużo a kupujących
    (pracodawców)z różnych powodów za mało i można sobie te maluchy jak
    skarpetki z rękawiczkami wymieniać. Zwykłe prawo popytu i podaży.
    Pozdrawiam serdecznie!