PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę w agencji reklamowej? › Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Date: Thu, 15 Sep 2005 20:41:15 +0000 (UTC)

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > ;-) Mi tam wystarczy te kilka-kilkanaście z którymi się podzieliłem :-)
    > One (pomysły) *sa* dobre, chwytliwe i jestem o tym w 100% przekonany :-)
    no dobra nie bede sie sprzeczal, ja tam upieram sie przy swojej "setuni"
    i to spoza kregu podejrzanych (czyt.moich znajomych)

    > Te co sobie akurat obmyśliłem, to nie są high-tech cudeńka [...]
    > Da się upchnąć bez problemu w przeciętnym budżecie :-)
    a co jesli "to co zostanie z budzetu" ma byc premia dla zespolu ?
    (no ale to juz mi taki durny pomysl po tej setuni wpadl do glowy :D)

    > No nie można ze wszystkiego sobie jaj robić :-)
    ;-)

    > Niektóre to są konkretne produkty, a niektóre to np. bliżej nieokreślone
    > mydło (marka dowolna) więc chyba byłoby lepiej zacząć od atakowania
    > agencji. A jak nie wyjdzie to dopiero producentów. Tyle że znając życie
    > to by mnie na drzewo spuścili bo mają reklamowy/marketingowy outsourcing
    > itp. itd.
    im trudniej tym ciekawiej, ryzyk-fizyk najwyzej wylecisz drzwami,
    bo na drzewo przez okno raczej moze sie nie dac ;)

    > Co ty nie powiesz? :-) Nigdy bym na to nie wpadł ;-)
    hehe, to po co pytales? ;-)

    > Hm, czyli "audaces fortuna iuvat", "Napsióóód! Do atakuuuu!
    > Skrapi-dapi-doo" i takie tam? :-)
    nie zapomnij dobrze sie rozpedzic :-P

    > Bremse wymyślił jedyne chyba rozwiązanie nieprzekreślające szans :-) ,
    > choć dużo zależy też od powagi tego tonu i mowy ciała rozmówcy
    choc do powagi tonu calkowicie sie z toba zgodze
    to jednak zadzialalbym inaczej:
    "rozumiem, ze pan wychodzi ze mna i chce mnie pan oprowadzic po firmie :)"

    > Znaczy się na kampanię reklamową mleka "X" w mediach itp? Mogłoby się
    > coś wymyśleć, czemu by nie :-) Za ile? ;-)
    no mnie bardziej "w terenie" ta promocja interesowala tak aby ludzie mieli
    z nia (produktem) bezposredni kontakt.

    > Nie wiem, okaże się :-)
    trzymac kciuki ?

    > Na razie niczego się nowego nie dowiedziałem. Bo na "pomysł" żeby iść i
    > pogadać to wpadłem sam. :-)
    jedyne co ci mozna poradzic to idz i nie przejmuj sie

    > Chodzenie po producentach też "wymyśliłem", ale słabo to widzę :-(
    to zmien punkt widzenia na bardziej optymistyczny (a co mi tam)
    i naprzod! zawsze wychodze z zalozenia, nie sprobujesz nie wiesz.
    co prawda budzisz poploch czasem wsrod pewnej grupy ludzi, ale coz zrobic?;)