PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-20 17:09:49
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Oct 2005 17:29:17 +0200, Kira wrote:

    >Po samej sobie parę dość ciekawych objawów zresztą widzę ;)
    >Czasami jak ktoś coś śmiesznego walnie, to zamiast się śmiać
    >zdarza mi się spokojnie i bez zmiany wyrazu twarzy stwierdzić
    >"ROTFL". Budzi to niejakie zaskoczenie i konsternację...
    >A dzisiaj rano jak z gorączką leżałam, to z łóżka uparcie
    >przez ładne parę sekund oglądałam własne okno na ścianie,
    >w celu znalezienia na nim krzyżyka i zamknięcia go. Przez łeb
    >przeleciało mi też, że i tak nie mam myszy bezprzewodowej i
    >trzeba będzie tyłek ruszyć...

    Ciekawe... mógłby mi w takim razie ktoś wyjaśnić dlaczego to mi a nie
    Kirze (bez obrazy) ludzie mówią "Ale ty jesteś pojebany!"?
    Zauważyłem że ostatnimi czasy problem zaczął się nasilać i komentarze
    pojawiać w najmniej oczekiwanych momentach.
    Prewencyjnie chciałem dodać, iż nie znoszę koloru fioletowego, nie mam
    nawet swojej strony www, wolny czas staram się spędzać z ludźmi,
    którzy o komputerach wiedzą tyle że są, a nad programowanie
    przedkładam piwo, marychę i inne przyjemności tego świata - czy
    naprawdę powinienem zacząć się leczyć?

    --
    pozdrawiam
    Bremse