PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-26 13:01:58
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ct80ja$7up$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Immona [Tue, 25 Jan 2005 23:30:42 +0100]:

    > Dokladnie. Dodam jeszcze od siebie: wszelkie urzadzenia sa niemal
    > swietoscia. Do tego stopnia, ze jesli zaistnialaby deseczka w ktora
    > wkrecone sa dwie srubki, to najprawdopodobniej istnialby sp. ds.
    > srubki lewej i sp. ds. srubki prawej. Przy czym dokrecenie srubki
    > lewej przez sp. ds. srubki prawej nie byloby mozliwe... ;)

    Ja teraz pisze mnostwo takich rzeczy: " Zgodnie z ustaleniami z dnia
    ........ i rozmową telefoniczną z dnia ......... oraz Pańskim listem e-mail
    z dnia ....... dotyczacymi tego a tego wydarzenia, ktore bedzie mialo
    miejsce dnia .......... w ......... o godzinie .......... informuje, ze
    ....". Z datami i odwolaniami sie do dat rozmow i pism jest o tyle zabawnie,
    ze sprawa dotyczy rzeczy jednej z najwazniejszych w danej chwili dla nas i
    dla nich, wiec kazdy zaangazowany w wymiane informacji doskonale wie, o
    ktory projekt chodzi i na jakim etapie jestesmy i co omawiamy. Mimo to w
    kazdym z kilku maili/faxow dziennie musza byc kanoniczne formulki
    uzasadniania, w zwiazku z czym piszemy dany list :) . Tak trzeba to z nimi
    robic. Przyslanie listu bez referencji czasowo-przestrzenno-numerycznej do
    omawianej sprawy to ciezki nieprofesjonalizm. Ale tego akurat nauczyc sie
    latwo :)

    I.