PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 14:32:47
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: "Darek" <d...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Jaczewski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cspu6i$lb0$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > A czemu chcesz się uciekać do środków przymusu. Skoro jesteś taki
    > rewelacyjny, bo po studiach itd..., to pewnie jesteś 1000 razy
    > wydajniejszy
    > od tych przyuczonych informatyków. Więc co to za problem konkurować na
    > wolnym rynku?
    > Każdy by chciał, aby wolny rynek panował wszędzie wokoło ale bynajmniej
    > nie
    > w jego zawodzie

    Monopol jest zly. Koniec kropka. Dlatego powinno sie zlikwidowac wszelkie
    korporacje i ustawy o wykonywaniu zawodu (no moze z wyjatkiem lekarzy). Nie
    moze byc tak, ze zarabiam powiedzmy 30zl/h jako informatyk po studiach, ide
    do notariusza, zeby podpisac akt wlasnosci i on bierze sobie kwoty idace w
    tysiace zlotych za jeden glupi podpis. Prawnikow po studiach w kraju
    dostatek i gdyby ich wpuscic legalnie na rynek to stawki liczyloby sie w
    zlotowkach a nie tysiacach. I wtedy nie byloby takiego posta - czemu ja
    zarabiam, tyle a ten tyle. Jestes dobry -zarabiasz duzo, slabszy - zarabiasz
    mniej.