PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego? › Re: Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?
  • Data: 2005-06-15 13:59:39
    Temat: Re: Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile żądać odszkodowania w Sądzie Pracy od pracodawcy za molestowanie przez
    > przełożonego?

    Wydaje mi się, że wysoka kwota odszkodowania
    spowoduje, że i tak niewiele dostaniesz.
    Bo u nas funkcjonuje taki model:
    że pewnie chcesz się przy okazji wzbogacić,
    że przesadzasz.

    Dlatego - tak mi się wydaje, wg obserwacji -
    że jeśli zaproponujesz część kwoty na jakiś
    charytatywny cel, to sąd trochę inaczej na to
    patrzy.

    Przede wszystkim życzę Ci powodzenia
    i wygrania sprawy!

    Koziorozec