PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-02 21:47:37
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <al0dfh$2a9$1@news.tpi.pl> Kaja napisał(a):

    > Ta moda o utajnieniu zarobków przyszła do nas chyba ze Stanów.

    No tak, bo tam komuś kiedyś podanie kwoty swojej pensji zaszkodziło, więc jakiś
    sąd zasądził precedens no i od tego czasu nie można podawać, bo milion dolarów
    odszkodowania itd. ;) Ale na szczęście dla ich gospodarki tendencja społeczna jest
    (na razie) inna.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/