PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-04 13:34:16
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Życzę tym sklepom i ich właścicielom oszustom rychłego upadku.
    > Ja już w żadnym supermarkecie i tak nie kupuję wędlin i mięsa, bo to
    > stare,niedobre i trucizna z ciagle zmienianymi datami przydatności do
    > spożycia.

    Popieram. Po każdym wyjściu z supermarketu byłem w jakiś sposób oszukany.
    Zarabiają niemałe pieniądze i jeszcze takimi metodami. Te niższe ceny w SM
    to każdemu "bokiem wyjdą". Oczywiście w naszym kraju mają bardzo dobre
    warunki lęgowe. W innych krajach usytuowane są na obrzeżach miast a u nas w
    obrębie centrum. (Warszawa). Wykożystują pracowników i klientów a
    inwestycjie powstają delikatniu mówiąc po nagięciu prawa. Naprawdę powinien
    ktoś zabrać się za ten proceder. Za te zgniłe żarcie to taką karę powinni
    dostać, że by się finansowo nie podnieśli.
    DD