PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiać???? › Re: Ile powinienem zarabiać????
  • Data: 2002-09-02 18:08:40
    Temat: Re: Ile powinienem zarabiać????
    Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z adresu <t...@w...pdi.net> napisał w artykule
    news:aku3ci$krk$1@news2.tpi.pl:

    > Ale po pierwsze "Prawda was wyzwoli" a po drugie "Przypowiesc o
    > winnicy" - mysle, ze zarobki powinny byc jawne. Wlasnie z powodow
    > jakie przytoczyl przedprzedmowca. Tylko z tymi Stanami mi sie nie
    > zgadza.

    Ta moda o utajnieniu zarobków przyszła do nas chyba ze Stanów.

    > Poza tym po co skazywac sie na domysly? Osobiscie chetnie mowie ile
    > zarabiam (niewiele, budzetowka :-).

    No widzisz...Ty chętnie mówisz, bo nie masz nic do ukrycia, mało zarabiasz i
    jesteś uczciwy...A złodziej,który u nas wymyślił utajnianie zarobków miał
    niestety dużo do ukrycia...Za jego przykładem poszli inni i tego(tzn swoich
    zarobków,żeby w oczy nie koliły) bardzo pilnują.

    Pozdrawiam!

    Kaja