PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mozna zarobić pracując jako agent ? › Re: Ile mozna zarobić pracując jako agent ?
  • Data: 2004-04-16 12:00:17
    Temat: Re: Ile mozna zarobić pracując jako agent ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katarzyna Sokół; <c5o5c6$4sb$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > To ja mogę powiedzieć jaki jest teraz rynek:
    > Jeszcze kilka lat temu ludzie chętnie inwestowali w życiówkę. Teraz ze
    > względu na "poziom gospodarczy" większość rezygnuje z już podpisanych polis
    > (i tracąc full kasy).

    Tracąc "full kasy", czy przekonując się ile jej było naprawdę w
    elegancko zaowalowanej ofercie ubezpieczenia na życie połączonego z
    "funduszem inwestycyjnym"? ;) Jak dla mnie mimo wzrostu "poziomu
    gospodarczego" ta dziedzina szybko się nie podniesie, bo Ci którzy
    odchodzili przekonali się jak "zyskowny" był ten "fundusz inwestycyjny"
    i raczej drugi raz nabrać się nie dadzą - powinni ustawowo zakazać
    firmom ubezpieczeniowym takich fików-mików, a taką działalność przenieść
    do OFE i funduszy inwestycyjnych z *zakazem* łączenia kilku instrumentów
    w jednej umowie [żeby istniała przejrzystość treści umowy].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)