PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie
    pytanie?
    Date: Sun, 25 Mar 2007 13:15:11 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 25 Mar 2007 13:42:48 +0200, Any User <z...@u...pl>
    w <eu5n7r$8as$1@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Tu nie chodzi o ambicje. Pracownik musi być przede wszystkim pokorny. Na

    Znam swojąwartość, i jeżeli ktoś mnie nie szanuje, to mnie może w dupę
    pocałować.
    Układ kiedy siedzę od 8 do 16 i wypełniam co mam w zakresie czynności za
    kwotę zapisanąw umowie, i nic ponadto jest całkiem akceptowalnym
    układem.

    > dobrą pensję trzeba sobie zasłużyć, a nie się jej domagać od początku -
    > to nie są ambicje, a zwyczajna postawa roszczeniowa, którą w poważnych
    > firmach się tępi.

    Dobrą pensję to ja dostaję za moje dobre umiejętności techniczne.
    Poważnej formy nie poznałbyś jakby wstała i cię kopnęła w dupę - w
    przypadku, gdyby przez swoje, zapewne wrodzone włazidupstwo,
    awansowałbyś na stanowisko tyciuńko wyższe od szeregowego, zobaczyłbyś,
    co znaczy głosowanie nogami w poważnej firmie.

    > Nie rozumiem też, dlaczego tak wielu wykształconych ludzi przedkłada tak
    > przyziemne sprawy, jak bieżące korzyści własne, nad dobro organizacji.

    Ponieważ na pierwszym miejscy hierarchii wartości są korzyści własne,
    potem do dobra organizacji jest dłuuuuga droga.
    Organizacje można zmienić, korzyści własne zostają. Kto tego nie rozumie
    ten kiep.

    > Człowiek myślący o przyszłości nie powinien się pytać, co firma może
    > zrobić dla niego, ale co on może zrobić dla firmy...

    Gościu który coś takiego głosił został malowniczo zastrzelony.

    ja czyli jakub
    Revoke.