PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
  • Data: 2007-03-25 14:40:57
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czytałem Twoje posty wcześniej, ale teraz już nie mam wątpliwości że
    > jesteś trolem. Albo szaleńcem.

    W zasadzie to nie ma chyba większych wątpliwości, że to
    zwykły troll, prawdopodobnie nieudacznik z trądzikiem, który
    za wszelką cenę zwraca na siebie uwagę chcąc być zauważonym
    przynajmniej na usnecie.

    Zastanawia mnie tylko czemu za każdym razem cała masa,
    niegłupich skądinąd ludzi, musi koniecznie mu odpowiedzieć
    albo wdać się w czczą polemikę zamiast olać.

    Nie karmcie trolla!

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/