PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
  • Data: 2007-03-24 23:30:34
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    Od: yale <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy robię dobrze ale w takich momentach przyznaję się ile
    wynosi moje obecne wynagrodzenie (z zaokrągleniem w górę :D) i mówię, że
    moje przyszłe zarobki powinny być takie aby opłaciło mi się zmieniać
    prace. Z reguły to do tej pory działało. Raz zaproponowano mi niemal
    taką samą płace... popatrzyłem na człowieka z politowaniem i zakończyłem
    rozmowę :)