PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takiepytanie?
  • Data: 2007-03-25 03:18:45
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takiepytanie?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:
    > Witam,
    >
    > Z takim pytaniem jak w temacie pewnie wiele osob szukajacych pracy
    > spotkalo sie wiele razy. Wedlug mnie jest to jedno z najgorszych pytan
    > ale niestety pojawia sie zawsze. Niestety jak dla mnie obie odpowiedzi
    > sa zazwyczaj zle bo jesli czlowiek powie za malo to bedzie mial problem
    > zeby wyjsc poza pewne widelki a jesli z koleji powie zbyt duzo to sie
    > okaze ze uslyszy oklepany juz tekst - Odezwiemy sie do Pana.

    To wszystko zalezy ile masz do zaoferowania. Inaczej rozmowa wyglada w
    przypadku osoby startujacej na stanowisko palacza w kotlowni mniejskiej
    w Suwalkach a inaczej kierownika ds produktu. W przypadku gdy ten
    pierwszy ma niewielkie pole manewru, ten drugi ma olbrzymie.
    Ja stosowalem zasade, ktorej nauczylem sie od swojego znakomitego
    szefostwa. Zadac kwoty 2-3x wiekszej niz srednia pensja na tym
    stanowisku, jednoczenie potrafiac to umotywowac. Paradoksalnie,
    przynosilo to efekty. Znakomite.

    Pozdrawiam,
    Jacek