PracaGrupypl.praca.dyskusjeIII filar › Re: III filar
  • Data: 2011-05-10 16:10:46
    Temat: Re: III filar
    Od: "kaczan" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    postaram się Ci pomóc lecz po pierwsze co to znaczy "poza ZUS-em?" czy
    chodzi Ci o konta IKE (indywidualne konta emerytalne) czy też o systemy PPE
    (pracownicze programy emerytalne) - klasyczny III filar czy też regularne
    oszczędzanie w formie jakiś poliso-lokat????

    Co do zasady systemy te działają podobnie, mogą różnić się wysokością
    możliwych składek, efektywnością, kosztami, systemami wypłaty (emeryturą)
    oraz bezpieczeństwem.

    Napisz mi dokładnie na priva o jaki system chodzi.

    Pzdr,
    d.

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iqbkc0$m39$1@news.onet.pl...