PracaGrupypl.praca.dyskusjeHRK- słabe oferty › Re: HRK- słabe oferty
    Subject: Re: HRK- słabe oferty
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 04 May 2010 00:32:11 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 03-05-2010 o 20:15:18 konsultant <k...@g...pl> napisał(a):

    > Nie jest tak jak myślisz. Oferta HRK dotyczyła pracy w centrum finansowo
    > księgowym. Ja również pracuję w jednym w takich centrów i w grę
    > wchodziła kwestia zmiany pracy i zmiana miejsca zamieszkania. No ale
    > niestety za 3000zł brutto więcej i dodatkowa 1 pensja to mogliśmy sobie
    > jedynie miło porozmawiać. Wg mnie należy omijać takie firmy szerokim
    > łukiem. Zaproponują pare zł więcej i liczą na kadrę managerską:)

    Zarabiasz niby te 9k i zaproponowali o 1/3 wiecej... To ile wg. Ciebie
    mieli zaproponowac?! 30tys?! Mi byla firma nie chciala dac 200zl podwyzki,
    a Ty rzucasz tu jakies dyrdymaly, jakoby Tobie sie nalezala pensja
    prezesa. Obudz sie - zyjemy w czasach kapitalizmu! Zaczniecie wybrzydzac,
    to zrobia to samo co w dawnych czasach z informatykami - po prostu puszcza
    plote, jakie zarobki, po jakich studiach... i naprodukuja sobie tych
    "konsultantow" tyle, ze bedziecie sapac o robote za 1,5tys ;-)