PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie najlepiej być programistą lub administratorem? › Re: Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?
  • Data: 2005-06-16 22:24:25
    Temat: Re: Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?
    Od: jahmon <"michu[remove_this]"@[and_this]axel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaak. Szczególnie ten Londyn. Gdzie jest po kilkadziesiąt osób na dowolne
    > stanowisko w IT...

    no tak, ale z drugiej strony, slyszalem o rozmowie kwalifikacyjnej do
    dzialu IT gdzies na zachodzie i co ?

    odsetech tych - ktorzy byli w stanie na kartce napisac w pseudokodzie
    jakikolwiek szablon sortowania babelkowego wsrod polskich kandydatow
    jest duuuuuzo wyzszy niz wsrod kandydatow z zachodu :) i to sie podobno
    ceni... ale nie wiem bo nie bylem :]