PracaGrupypl.praca.dyskusjeGalway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :) › Re: Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)
  • Data: 2005-06-29 15:55:52
    Temat: Re: Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)
    Od: "nica" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, poprawisz sobie jezyk, ale robotniczy - poziom angielskiego ktory
    > pozniej ci sie przyda nadal zostanie taki sam.
    niekoniecznie. nie chodzi o slownictow tylko o obycie z jezykiem - plynosc
    wymowy oraz umiejetnosc sluchania. nie bylam w anglii tylko w usa i bardzo
    sobie chwale. tam sie rozgadalam, potem pojechalam na 6 miesiecy na studia do
    danii i przynjamniej nie mialam problemow z porozumiewaniem sie tak jak ludzie
    ktorzy wakacje spedzali w polsce, a za grancie jechali aby sie poopalac.

    A co do wyjezdzania za
    > granice, to lepiej wpisac sobie hobby - podrozowanie po swiecie. Wowczas
    > pracodawca podczas rozmowy moze cie spytac, co zobaczyles. A w przypadku
    > wyjazdu zarobkowego - mozesz smialo odpowiedziec ze angielskie pola i
    > szklarnie, traktory, etc.
    la, sf, sb. jesli nie kojarzysz skrotow, sprawdz na mapie kalifornii.

    no wlanie, wiec nie zniechecaj innych.

    > Bylem pare lat temu, raz i to z ciekawosci:). Ale wymiekam, jesli jakis
    > Hindus bez szkoly stoi w hierarchii wyzej. Poza tym praca za L4.5 za
    > godzine przez 12h na dobe to nie jest to co tygrysy lubia najbardziej.
    uczy pokory, motywuje do pracy nad soba i przede wszystkim jest dobra zabawa.

    faktycznie porblemem jest natlok naszych rodakow na wyspach. ale ja
    traktowalabym to jako wyzwanie. nie wierze, ze nie mozna znalesc tam pracy,
    chociaz nie twierdze ze jest to banalne. ale na pewno jest ciekawsze niz praca
    na ksero w pobliskiej firmie.
    pozdrawiam,
    nica