PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy i strony rekrutacyjne › Re: Firmy i strony rekrutacyjne
  • Data: 2013-11-26 10:28:56
    Temat: Re: Firmy i strony rekrutacyjne
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 maja 2008 15:33:06 UTC+2 użytkownik e-usenet napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić poważne firmy rekrutacyjne lub naprawdę dobre portale,
    > które mogłyby pomóc w znalezieniu dobrej pracy dla informatyka z 10-letnim
    > doświadczeniem? Praca w Polsce, ale zagranica też do rozważenia. Mieliście
    > dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > e-usenet
    >
    > --

    Jak szukałem po portalach to na wszystkich portalach trzeba było się logować,
    rejestrować, zgłaszać do każdego pracodawcy/firmy osobno, nie miałem propozycji z
    ogłoszeń, które sam dawałem, ze szukam pracy. Tylko w jednym portalu zgłaszało się
    bez logowania, napisałem swoje oczekiwania i firmy HR się ze mną kontaktowały, było
    to o tyle ważne, że mój (wtedy) aktualny pracodawca stale monitorował ogłoszenia na
    różnych portalach a tam mogłem zgłosić się anonimowo. Portal nazywa się
    odkryjfirme.pl. To było ok 3 mc temu. Pracę znalazłem w tradycyjny sposób ale pomysł
    mi się spodobał w jednym miejscu wielu oferujących pracę i nie tylko.